#50; XXL JUBILEUM FEEST!

Het is zover! Met (maar) 3 live luisteraars is BBS nummer 50 opgenomen. Een 1 uur lange show waarin je kans maakt op prijzen, gelul over Rotterdam, terugblik op eerste school week en meer! Enjoy dit feest en reageer, zo maak je nog eens kans op prijzen.

MP3 || RSS

Send Me A Message

8 Responses to “#50; XXL JUBILEUM FEEST!”

  1. # Anonymous Milan

    Je kunt de PDA versie van nieuwnieuws ook bereiken via pda.nieuwnieuws.nl :)
    Dat is iets makkelijker te onthouden!  

  2. # Anonymous Pino

    joepie, ik vond je show niet veel bijzonders  

  3. # Blogger Babblingbryan

    Hey alvast bedankt voor de comments. En tja Pino had je moeten mailen van te voren als je iets specials had willen aanvragen.

    BTW Milan (en alle andere luisteraars) zeg meteen ff welke prijs je wil!  

  4. # Anonymous Milan

    Het liefst die garfield strip 8-)
    Was trouwens goede show. Gewoon veel gebabbel een uur lang :) Ik kon zaterdag niet live luisteren helaas...

    (Ps. Misschien domme vraag, maar je weet nooit: Wil je de prijzen opsturen?)  

  5. # Anonymous peter

    hey Bryan,

    Gefeliciteerd met je 50ste show, heb hem nog niet geluisterd maar hij zal vast weer top zijn. Ik heb vakantie dus de 50ste aflevering staat te wachten op mijn mp3-speler. Maar ik wilde toch even wat van mijn laten horen. Wel lachen, geef je prijzen weg, zijn er ineens wel reacties!! Ik heb geen flauw idee wat de prijzen zijn, maar dat hoor ik wel als ik de show luister. Jammer dat er maar drie luisteraars live waren..... Ik kon niet, maar dat had ik je al gemeld. Succes en op naar show 100.

    groeten Peter  

  6. # Anonymous peter

    Bryan,

    Kon het toch niet laten en heb gisteren toch even geluisterd. Ik ben vereerd met de prijs, al had het je het niet hoeven doen. Maar als ik dan toch mag kiezen neem ik de strip van de simsons. Verder was het weer een lekkere lange show, maar dat kon natuurlijk niet anders met deze jubileumshow.

    groeten Peter  

  7. # Anonymous Boris

    Congrats met je 50ste show, dude! Nu is het zilver, maar over 20 jaar zijn jouw opnames goud waard, voor jezelf! :)  

  8. # Anonymous Anoniem

    http://www-static.gay.nl/img/noprofile.gif  

Een reactie plaatsen



http://www.keithandthegirl.com