#52; Bijkletsen!

Een nieuwe show! In deze show praat Bryan je helemaal bij over alles wat er in zijn leven afspeelt. Hoe druk hij het heeft op school, hoe veel lol hij heeft met een karretje op de halfpipe, Hub Expierence Weekend en veel meer. Geniet en luister met mate!

MP3 || RSS

Send Me A Message

4 Responses to “#52; Bijkletsen!”

  1. # Anonymous peter

    ja ja, dat was zeker weer even bij kletsen. Jammer dat je het zo druk hebt, maar het is voor een goed doel. Het is wel weer ff wennen (afkicken) na zo'n vakantieperiode waarin bijna elke week twee shows kwamen. we wachten maar weer op een volgende.
    groeten Peter  

  2. # Blogger dragonbear

    heey bryan leuke show weer en ik wacht op de volgende. En trouwens, mocht je eens je template zat zijn je kan heel simpel met wat HTML je template pimpen als je daar behoefte aan zal hebben.
    als je hosting/features voor je site wilt zou ik als ik jou was ff rondkijken op www.freewebs.com  

  3. # Anonymous Jim

    @ dragonbear

    Ik wil niet veel zeggen hoor maar, heb je wel even uit je doppen gekeken? Dit is een volledig nieuwe lay-out! ik denk zelf ook wel dat Bryan weet dat hij bij de HTML moet zijn wil je het pimpen, hij heeft immers ook zijn lay-out al 180x gewijzigt. Zelfs een n00b als ik weet dat.

    En tja, waarom zou Bryan Freewebs nodig hebben? In ieder geval niet voor de hosting en die extra features zijn het volgens mij ook gewoon niet waard om over te stappen. Daarnaast, als ik eerst naar Bryan's site kijk en daarna naar de jouwe.. dan zie ik de voordelen helemaal niet meer. Dat dus!

    Maar goed anyway,

    Bryan.. wanneer komt er een nieuwe?  

  4. # Blogger dragonbear

    Deze reactie is verwijderd door de auteur.  

Een reactie plaatsen



http://www.keithandthegirl.com